Sub
egida
Comisiei Europene - DG MARE

cu ocazia
Zilei Maritime
Europene in Romania - 2014

organizam a patra
editie a
High Level Stakeholders Forum
"Promovarea
unui Antreprenoriat Inteligent in contextul INOVARII pentru Regiunea Dunare –
Marea Neagra"
Bucuresti -
Romania, 22-23 mai 2014
Acesta este unicul eveniment de Informare, Dezbatere, Networking
(selectare de parteneri) si Lobby in vederea accesarii
eficiente a noilor finantari UE pentru inovare si reforma economica si sociala
in Bazinul Marii Negre si Regiunea Dunarii.
Ziua Maritima Europeana in Uniunea Europeana
Ziua Maritima
Europeana este marcata anual in Uniunea Europeana in data de 20 mai. Prin
aceasta, este reliefata importanta marilor in viata cotidiana, atat pentru
comunitatile de pe tarmuri, cat si din zonele maritime aferente. Evenimentul
pune in lumina oportunitatile si provocarile cu care se confrunta actualmente
aceste regiuni si sectoare de activitate. Ziua
Maritima Europeana a fost lansata in mod oficial
in data de 20 mai 2008 la Strasbourg, atunci cand liderii Uniunii Europene au
semnat Declaratia Comuna Tripartita privind desemnarea acestei
sarbatori.
Ziua Maritima
Europeana in Romania - 2014
Palatul Parlamentului
-
Sala
"Constantin Stere"
(Senatul
Romaniei - intrarea dinspre Calea 13 Septembrie)
Bucuresti, 22 mai 2014
cu amabilul sprijin al
Senatului Romaniei - Comisia pentru Egalitatea
de Sanse
Institutul Bancar Roman
Biroului Coordonatorului National SUERD -
MAE
si cu amabila
contributie a urmatoarelor institutii:
Parteneri
Institutionali:

FNGCIMM - Fondul National de Garantare a
Creditelor pentru Interprinderile Mici si
Mijlocii

FGCR - Fondul de Garantare a
Creditului Rural
Structura
Forumului:
Project
Market Place - negocieri de business face-to-face intre
organismele de gestiune SUERD si ale Sinergiei Marii Negre, pe de-o parte, si
promotorii de proiecte de investitii (coalitii de primarii din zona riverana
Dunarii; universitati si centre de cercetare; mediul de consultanta;
reprezentanti ai sectorului bancar si ai fondurilor de investitii, etc.), pe de
alta parte.
Sesiuni de lucru:
Workshop Practic
& Exercitiu de simulare in echipa:
-
Inovarea in cadrul noului
program de finantare al UE “Orizont 2020″ – Oportunitati de afaceri
inovative, in special pentru IMM si centre de cercetare. Valorificarea
finantarilor din cadrul Programului “Orizont 2020″ in beneficiul
macro-regiunii dunarene, cu accent pe proiecte avand in centru “Trilaterala de
la Ruse” – Bulgaria, Serbia, Romania
Ceremonia
de Gala a decernării Trofeelor “Black Sea – Danubian Social &
Economic Innovator 2014″ – in urma unei
Competitţii Internationale, vor fi recompensate cele mai
inovative idei, initiative, proiecte si retele din zona de confluenta
geo-economica Dunare-Marea Neagra.
Trofeele si Diplomele de
Excelenta, atribuite in urma evaluarii Comitetului Consultativ de
Selectie, sunt concepute ca instrumente de promovare si lobby direct in favoarea
impunerii pe lista scurta a proiectelor prioritare in atentia decidentilor
europeni si a coordonatorilor Ariilor Prioritare SUERD.
Inscrieri Deschise –
Competitia Internationala!
Comitetul Consultativ de
Selectie este condus de Academician Alexandru T. BOGDAN – Director al
Centrului de Biodiversitate al Academiei Romane, iar din acesta mai fac parte si
alte importante personalitati din domeniul de afaceri, al consultantei,
academic si cultural din tara si din alte state europene:
-
Sever AVRAM – Presedinte Executiv,
EUROLINK-Casa Europei
-
Jamil BENABDALLAH – Consultant,
Detente Consultants
-
Olivia COMSA – Expert Euratom
(Bruxelles)
-
Printul Michel de LAUFENBOURG –
Secretar General, Fundatia GIEDD
-
Iolanda MIHALACHE – Presedinte,
Asociatia PartNET
-
Wienfried SENKER – Presedinte,
East-West Management München-Bukarest
-
Octavian SERBAN – Presedinte,
Knowledge Management Institute/Knomacons
-
Ion VACIU – Director, Comunicatii
Mobile
Expozitie de arta
si lansarea cartii “Apusul si marea” de Dan MOCANESCU
Grupuri-tinta:
-
reprezentanti ai retelelor
regionale, parteneriatelor de tip public-privat (PPP), proiectelor si
organizatiilor transfrontaliere, grupurilor academice interdisciplinare,
universitatilor si centrelor de cercetare;
-
reprezentanti ai agentiilor de
consultanta si asociatiilor profesionale de afaceri;
-
reprezentanti ai camerelor de
comert bilaterale si nationale;
-
reprezentanti diplomatici;
-
reprezentanti ai sectorului ONG;
-
jurnalisti.
Consortiul Organizatoric ofera un numar de 15 de locuri gratuite la lucrarile
Forumului, pe baza competitionala, celor care propun idei inovative de proiecte
care sa atraga ulterior finantare europeana.
Detalii suplimentare:
Intrucat numarul de locuri per workshop in salile
Palatului Parlamentului este strict limitat, toti cei interesati sa se alature
ca parteneri sau participanti corporativi sunt invitati sa consulte siteul
www.HouseofEurope.ro
si sa se adreseze cu potentiale solicitari la e-mail
info@houseofeurope.ro ; tel./fax.
021.2304997.
|