 |
PLATFORMA
"EU-RO CLEARING FUNDS"
proiect coordonat de
Fundatia EUROLINK - House of Europe |
 |
In ciclul
Incubatorul de Afaceri si
Proiecte Europene (ed. VII)
"SCOALA
BANILOR EUROPENI"
pentru experti, manageri,
consultanti si intreprinzatori
Bucuresti, 28-29 ianuarie 2010
eveniment organizat in parteneriat cu
Atat pentru sectorul
administratiei publice, cat si pentru mediul privat, anul 2010 trebuie sa fie
unul al restructurarii si al dezvoltarii. Aceste schimbari se pot baza numai pe
solide abilitati manageriale, stimularea inovatiilor si sprijinirea tuturor
surselor de progres.
Tocmai de aceea, in urma
succesului repurtat prin primele sase editii ale
Incubatorului de Proiecte si Afaceri
Europene, va invitam sa va
bucurati de avantajele programului neguvernamental al
Platformei EU-RO Clearing Funds,
initiata de
EUROLINK-House of Europe
si realizat in parteneriat cu
Knowledge Management Institute-Romania,
reprezentant pentru Europa de Est al
International Knowledge Management Institute
(IKMI -
Washington, DC). Amintim ca IKMI reprezinta o agentie internationala cu filiale
pe toate cele cinci continente, care furnizeaza prin reteaua sa de
profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod
direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai
programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar
de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial.
Miza finala
a programului nostru este ca, impreuna, sa generam o pregatire de excelenta a
persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul
implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei
certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale
a competentelor si abilitatilor, sa sprijinim integrarea specialistilor romani
in marea familie a International Knowledge Management Institute.
Cea de-a VII-a editie a
Incubatorului de
Proiecte si Afaceri Europene se va
desfasura la sediul
Centrului
Regional de Formare Bucuresti
(CRFB), in perioada
28-29 ianuarie 2010,
in noul format -
"Scoala Banilor Europeni"
-
prin care
participantii au acces direct la patru oferte promotionale, intr-un pachet unic:
1. Atelier de informare
practica pentru manageri si intreprinzatori.
Selectarea si popularizarea
celor mai noi optiuni de finantare nerambursabila, co-finantare, creditare si
garantare a creditelor, sintetizarea formelor de sprijin financiar comunitar,
focalizarea pachetelor posibile conform grupului-tinta si nevoilor fiecarui
participant: ajutoare de stat UE, ajutoare de minimis, programe UE pentru
Romania repartizate pe sectoare si masuri prioritare, deschise sau care urmeaza
a fi deschise in perioada imediat urmatoare.
2. Formare si Certificare
Internationala profesionala
de inalt nivel la indemana managerilor,
intreprinzatorilor, consultantilor si trainerilor,
sub egida
International Knowledge Management Institute (Washington D.C.):
modul introductiv "Managementul
Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii
proiectelor cu fonduri europene".
Special
Guest Trainer: Octavian SERBAN, KMC - Presedinte Knowledge Management Institute
Romania / Knomacons.
3. Evaluare personalizata
prin
"Laboratorul mobil de analiza
si prognoza pentru planificarea investitiilor"
-
Demararea analizei prealabile
a oportunitatilor investitionale si de finantare UE - Cum evitam capcanele
birocratico-bancare, rostul asistentei juridice si contractuale, importanta
strategiei de comunicare cu autoritatile de gestiune si plati, previzionarea
evolutiei afacerii si a proiectelor conexe.
4. Consilier profesional
independent:
Stabilirea Foii de Parcurs/rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor
de finantare prin runde de consiliere personalizata pentru beneficiarii actuali,
viitori sau potentiali de finantare, pe baza de programare prealabila.
Grupuri-tinta:
-
functionari publici si
experti din autoritatile locale/judetene care lucreaza sau urmeaza sa activeze
in cadrul proiectelor cu finantare europeana/internationala;
-
manageri, experti si
consultanti din sectorul privat si din cel public;
-
reprezentanti ai mediului de
afaceri/camerelor de comert;
-
reprezentanti ai
partenerilor social, sectorului ONG si mediului academic
Beneficiile participarii:
1. Asigurarea participarii la:
-
Bursa de Contacte
Profitabile
-
Modul international de
training "Managementul Cunoasterii"
-
Laboratorul mobil de analiza
si prognoza pentru planificarea investitiilor
-
Consilier profesional
independent
-
Sesiunile de relationare
(networking)
-
Pauze de cafea
2. Primirea Kit-ului (format
CD) "SCOALA
BANILOR EUROPENI"
3. Furnizarea Caietului
Program al evenimentului
4. Primirea
Certificatului de Absolvire
a Modulului "Knowledge Management
Specialist",
eliberat sub egida Knowledge Management Institute - Romania si EUROLINK-House of
Europe
Evenimentul este organizat cu
amabilul sprijin al
Centrului
Regional de Formare Bucuresti (CRFB) de sub egida ANFP -
Guvernul Romaniei, al
Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi
Mici si Mijlocii (AIPPIMM),
precum si al CRENoS (Centro
Ricerche Economiche Nord Sud - Italia).
Sponsor Tehnic:
Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting.
Invatare
traininca pentru companii si investitii inteligente prin
sistemul
"Knowledge
Management"
Conceptul de Knowledge
Management (KM) si certificarea internationala a acestui set de
competente si abilitati de consultanta si training au la baza un
program demarat initial in Statele Unite (Washington D.C.) in anul 1998.
Dezvoltarea ulterioara a acestui concept si sistem de certificare de tip
Knowledge Management a condus, in anul 2004, la fondarea International
Knowledge Management Institute (IKMI). Acesta functioneaza ca o institutie
educationala cu vocatie mondiala si, simultan, ca asociatie de
afaceri, cu filiale in Europa, Asia, Australia, Africa, Orientul
Mijlociu si America de Nord. In Europa de Est este reprezentata - sub
numele de Knowledge Management Institute-Romania - de agentia Knomacons.
IKMI furnizeaza prin filialele
sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training &
solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500
de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge
Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de
profesionisti pe care i-a format pe cele 5 continente.
Beneficiile de baza ale
absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele:
formare personalizata face-to face si prin workshop-uri virtuale,
precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM;
participarea la
proiectele si activitatile remunerative regionale,
derulate in fiecare dintre institutele componente din Australia, India,
Kuwait, Malaesia, Singapore, Africa de Sud, Elvetia, Marea Britanie si -
mai recent - Romania;
certificarea specifica de nivel international a
competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale
IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/
instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning
in vederea
constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international
devotat Societatii Cunoasterii.

Certificarea oficiala finala de tip "Certified
Knowledge Manager", administrata de IKMI - Washington DC, constituie cea mai
recenta si inovativa dintre cele trei sisteme pe plan mondial de training si, in
paralel, de certificare in domeniul managementului, axata pe o noua viziune
asupra organizarii, utilizarii si valorificarii cunostintelor in cadrul
organizatiilor.
Mai multe informatii:
De ce Knowledge Management si nu altceva?
|
SCOALA
BANILOR EUROPENI
Bucuresti, 28-29 ianuarie 2010
~ Agenda previzionala ~
Joi, 28
ianuarie 2010
9.30-10.00 Inregistrarea
participantilor.
Locatia:
Sediul CRFB - Str. Edgar Quinet nr 8 (langa
Casa Capsa)
10.00-12.30
Atelierul de Informare Practica
Cele mai noi optiuni de
finantare nerambursabila si de co-finantare pentru anul 2010. Sinteza formelor
de sprijin financiar comunitar.
Invitati speciali:
reprezentantii autoritatilor de gestionare a
fondurilor UE, EXIMBANK etc.
Moderator:
Sever AVRAM, Presedinte
executiv - EUROLINK-House of Europe
12.30-13.30
Modul international de
training: Managementul Cunoasterii in
favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri
europene - modul introductiv (Partea I).
Special Guest Trainer: Octavian
SERBAN, KMC - Presedinte Knowledge Management Institute Romania
-
Dezvoltarea unei
organizatii bazate pe Cunoastere (Knowledge Organization)
-
Este pregatita compania pentru
implementarea KM?
-
Principii de aplicabilitate a KM
in cadrul companiei
-
Care sunt implicatiile adoptarii
KM?
-
Responsabilitatile
profesionistilor in domeniul KM
-
Cum poate schimba KM cultura
organizationala?
-
Riscuri cu care se
confrunta adoptarea KM in practica
13.30-14.15 Pauza de pranz
14.15-17.00
Modul international de
training:
Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii,
implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene (Partea a II-a) - aplicatii utile si exercitii de simulare
-
Oportunitatile
si importanta formarii specialistului KM (Knowledge Specialist)
-
Avantajul competitiv al formarii
specialistului KM
-
Importanta introducerii/aplicarii
sistemului B2E (Business to Employee)
-
Depasirea riscurilor
profesionalizarii in sistemul KM
-
Impactul loialitatii
specialistului KM asupra companiei
-
Realizarea “Community of
Practice” (retea de bune practici a grupurilor cu experienta comuna)
-
Etapele si exigentele
instruirii specialistului KM
l
17.00-18.00
Intrebari, discutii si
concluziile primei zile
Vineri, 29
ianuarie 2010
10.00-12.00
Laboratorul mobil de
analiza si
prognoza pentru planificarea investitiilor.
Sensul si semnificatia analizei
personalizate de oportunitati a investitiei/proiectului.
Invitati:
membrii Consortiului Parteneriatului Strategic, consultanti in domeniul
juridic-contractual, comunicare-relatii publice, analiza economico-financiara,
marketing etc.
12.00 - 12.30 Pauza
12.30 - pana ultimul
participant.
Consilier profesional independent.
Stabilirea Foii de Parcurs/ rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor
de finantare (consiliere profesionista expresa).
Evaluarea rezultatelor
sesiunii si inmanarea
Certificatelor "Knowledge Management
Specialist" din partea
Knowledge Management Institute-Romania
si EUROLINK-House of Europe.
Numarul maxim de
participanti este de
20 de persoane.
Inscrierea se face conform principiului "primul venit-primul servit", pana cel
tarziu in data de
25 ianuarie 2010.
Persoanele interesate sa participe la eveniment sunt rugate sa transmita
Formularul de Inscriere
la
adresa de email
eurolink@b.astral.ro sau la tel./fax:
021.2304997.
Aceste evenimente sunt
organizate in sistem nonprofit de auto-finantare. Totusi, pentru
co-responsabilizarea participantilor si in vederea dezvoltarii si extinderii
programului neguvernamental de prevenire a conflictelor si crizelor in accesarea
si gestionarea fondurilor europene - Structural Funds Intelligence Unit,
mecanism consultativ structurat in relatie cu Comisia Europeana, este necesar ca
organizatiile/ companiile/persoanele participante sa contribuie partial prin
achitarea unei
contributii banesti (in
valoare de 395 lei/persoana). Contributia baneasca nu acopera eventualele
cheltuieli ale participantilor legate de cazare, masa si transport.
Aceasta reuniune face parte dintr-un
proiect nonguvernamental si nonprofit mai amplu, sprijinit de
urmatorii Parteneri Media:
CalendarEvenimente.ro;
Comunicatii Mobile;
Grupul
"Tribuna
Economica"
(revistele "Euroconsultanta"
si "Economie
si Administratie Locala");
ClubAfaceri.ro;
GhiseulBancar.ro,
Finantare.ro;
SmartFinancial.ro;
SmartBank.ro;
PRWave.ro;
ComunicateMedia.ro,
StiriEvenimente.ro;
NewsChannel.ro;
Early Warning Support
al Platformei EU-RO Clearing Funds.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa
ne contactati
la adresa de
email
eurolink@b.astral.ro
sau
la tel./fax:
021.2304997.
|