Fonduri Structurale

  Structural Funds

   Misiune   |     Parteneri Oficiali   |     Activităţi şi Evenimente    |    Oferta de Training şi Consiliere   |    Resurse de Informare   |
     Prima pagină
   EU-RO Clearing Funds
     Club StructuralFunds
     Publicaţii
     Buletin Informativ
     Revista Presei
     Link-uri utile
     Anunţuri utile
   Hartă site
     CONTACT


Evenimente curente:

 

    Programul Naţional de Formare

    Fonduri Europene post-aderare

 

    Calendar de desfăşurare

 

    Sesiuni de scurtă durată

 

    Cursuri online de medie durată

     post-universitare   

 

    Certificat de Absolvire în

      Managementul Proiectului    

 

    Program de Master "Integrare

     Economică Europeană" 

 

   Sesiuni regionale de training

     intensiv (la cerere) 

 

ARHIVĂ EVENIMENTE

Evenimente anuale:

 

 

Forumul Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene

 

 

 

Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii in Romania

     

Saloanele Regionale ale Proiectelor cu Fonduri Europene:

 

      Iaşi, 13-15 iunie 2007

 

      Braşov, 31 mai-2 iunie

 

      Timisoara, 26-28 aprilie

 

      Sibiu, 18-20 aprilie

 

ŞCOALA de VARĂ

a Managerilor de Proiect şi Experţilorîn proiectele cu Fonduri Europene

 

     SOVATA,  30 aug.-2 sept.

 

     CONSTANŢA, 5-10 iulie

 

Module intensive de training

     BUCUREŞTI, martie 2007

DEZBATERI PUBLICE REGIONALE

 

     Arad, 19 ianuarie

 

     Oradea, 9 februarie

 

     Braşov, 16 februarie

 

     Tg. Mureş, 17 februarie

 

     Zalău, 19 februarie

 

Alte evenimente şi acţiuni (2006)

 

Noutăţi:   ATELIERUL INTER-ACTIV de IDEI, PROIECTE si INVESTITII INOVATIVE

 

PLATFORMA "EU-RO CLEARING FUNDS"

proiect coordonat de

Fundatia EUROLINK - House of Europe

 

In ciclul

Incubatorul de Afaceri si Proiecte Europene (ed. VII)

"SCOALA BANILOR EUROPENI"

pentru experti, manageri, consultanti si intreprinzatori

 

Bucuresti, 28-29 ianuarie 2010

 

eveniment organizat in parteneriat cu

 


Atat pentru sectorul administratiei publice, cat si pentru mediul privat, anul 2010 trebuie sa fie unul al restructurarii si al dezvoltarii. Aceste schimbari se pot baza numai pe solide abilitati manageriale, stimularea inovatiilor si sprijinirea tuturor surselor de progres.  

 

Tocmai de aceea, in urma succesului repurtat prin primele sase editii ale Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene, va invitam sa va bucurati de avantajele programului neguvernamental al Platformei EU-RO Clearing Funds, initiata de EUROLINK-House of Europe si realizat in parteneriat cu Knowledge Management Institute-Romania, reprezentant pentru Europa de Est al International Knowledge Management Institute (IKMI - Washington, DC). Amintim ca IKMI reprezinta o agentie internationala cu filiale pe toate cele cinci continente, care furnizeaza prin reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial.

 

Miza finala a programului nostru este ca, impreuna, sa generam o pregatire de excelenta a persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale a competentelor si abilitatilor, sa sprijinim integrarea specialistilor romani in marea familie a International Knowledge Management Institute.

 


 

Cea de-a VII-a editie a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene se va desfasura la sediul Centrului Regional de Formare Bucuresti (CRFB), in perioada 28-29 ianuarie 2010, in noul format - "Scoala Banilor Europeni" - prin care participantii au acces direct la patru oferte promotionale, intr-un pachet unic:

 

1. Atelier de informare practica pentru manageri si intreprinzatori. Selectarea si popularizarea celor mai noi optiuni de finantare nerambursabila, co-finantare, creditare si garantare a creditelor, sintetizarea formelor de sprijin financiar comunitar, focalizarea pachetelor posibile conform grupului-tinta si nevoilor fiecarui participant: ajutoare de stat UE, ajutoare de minimis, programe UE pentru Romania repartizate pe sectoare si masuri prioritare, deschise sau care urmeaza a fi deschise in perioada imediat urmatoare.

2. Formare si Certificare Internationala profesionala de inalt nivel la indemana managerilor, intreprinzatorilor, consultantilor si trainerilor, sub egida International Knowledge Management Institute (Washington D.C.): modul introductiv "Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene". Special Guest Trainer: Octavian SERBAN, KMC - Presedinte Knowledge Management Institute Romania / Knomacons.

3. Evaluare personalizata prin "Laboratorul mobil de analiza si prognoza pentru planificarea investitiilor" - Demararea analizei prealabile a oportunitatilor investitionale si de finantare UE - Cum evitam capcanele birocratico-bancare, rostul asistentei juridice si contractuale, importanta strategiei de comunicare cu autoritatile de gestiune si plati, previzionarea evolutiei afacerii si a proiectelor conexe.

4. Consilier profesional independent: Stabilirea Foii de Parcurs/rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor de finantare prin runde de consiliere personalizata pentru beneficiarii actuali, viitori sau potentiali de finantare, pe baza de programare prealabila.

 


Grupuri-tinta:  

  • functionari publici si experti din autoritatile locale/judetene care lucreaza sau urmeaza sa activeze in cadrul proiectelor cu finantare europeana/internationala;

  • manageri, experti si consultanti din sectorul privat si din cel public;

  • reprezentanti ai mediului de afaceri/camerelor de comert;

  • reprezentanti ai partenerilor social, sectorului ONG si mediului academic

 

Beneficiile participarii:

1. Asigurarea participarii la:

  • Bursa de Contacte Profitabile

  • Modul international de training "Managementul Cunoasterii"

  • Laboratorul mobil de analiza si prognoza pentru planificarea investitiilor

  • Consilier profesional independent

  • Sesiunile de relationare (networking)

  • Pauze de cafea

2. Primirea Kit-ului (format CD) "SCOALA BANILOR EUROPENI"

 

3. Furnizarea Caietului Program al evenimentului

 

4. Primirea Certificatului de Absolvire a Modulului "Knowledge Management Specialist", eliberat sub egida Knowledge Management Institute - Romania si EUROLINK-House of Europe

 


 

Evenimentul este organizat cu amabilul sprijin al Centrului Regional de Formare Bucuresti (CRFB) de sub egida ANFP - Guvernul Romaniei, al Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (AIPPIMM), precum si al CRENoS (Centro Ricerche Economiche Nord Sud - Italia). Sponsor Tehnic: Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting.

 


 

Invatare traininca pentru companii si investitii inteligente prin sistemul "Knowledge Management"

 

Conceptul de Knowledge Management (KM) si certificarea internationala a acestui set de competente si abilitati de consultanta si training au la baza un program demarat initial in Statele Unite (Washington D.C.) in anul 1998. Dezvoltarea ulterioara a acestui concept si sistem de certificare de tip Knowledge Management a condus, in anul 2004, la fondarea International Knowledge Management Institute (IKMI). Acesta functioneaza ca o institutie educationala cu vocatie mondiala si, simultan, ca asociatie de afaceri, cu filiale in Europa, Asia, Australia, Africa, Orientul Mijlociu si America de Nord. In Europa de Est este reprezentata - sub numele de Knowledge Management Institute-Romania - de agentia Knomacons.

 

IKMI furnizeaza prin filialele sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe cele 5 continente.

 

Beneficiile de baza ale absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele:

formare personalizata face-to face si prin workshop-uri virtuale, precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM;

participarea la proiectele si activitatile remunerative regionale, derulate in fiecare dintre institutele componente din Australia, India, Kuwait, Malaesia, Singapore, Africa de Sud, Elvetia, Marea Britanie si - mai recent - Romania;

certificarea specifica de nivel international a competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/ instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning in vederea constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international devotat Societatii Cunoasterii.

 

 

Certificarea oficiala finala de tip "Certified Knowledge Manager", administrata de IKMI - Washington DC, constituie cea mai recenta si inovativa dintre cele trei sisteme pe plan mondial de training si, in paralel, de certificare in domeniul managementului, axata pe o noua viziune asupra organizarii, utilizarii si valorificarii cunostintelor in cadrul organizatiilor.

 

Mai multe informatii:

De ce Knowledge Management si nu altceva?

 


 

SCOALA BANILOR EUROPENI

Bucuresti, 28-29 ianuarie 2010

~ Agenda previzionala ~

 

 

Joi, 28 ianuarie 2010

 

9.30-10.00  Inregistrarea participantilor.

Locatia:

Sediul CRFB - Str. Edgar Quinet nr 8 (langa Casa Capsa)

 

10.00-12.30 

Atelierul de Informare Practica

 

Cele mai noi optiuni de finantare nerambursabila si de co-finantare pentru anul 2010. Sinteza formelor de sprijin financiar comunitar.

Invitati speciali: reprezentantii autoritatilor de gestionare a fondurilor UE, EXIMBANK etc.

 

Moderator:

Sever AVRAM, Presedinte executiv - EUROLINK-House of Europe

 

12.30-13.30

Modul international de training: Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene - modul introductiv (Partea I).

Special Guest Trainer: Octavian SERBAN, KMC - Presedinte Knowledge Management Institute Romania

  • Dezvoltarea unei organizatii bazate pe Cunoastere (Knowledge Organization)

  • Este pregatita compania pentru implementarea KM?

  • Principii de aplicabilitate a KM in cadrul companiei

  • Care sunt implicatiile adoptarii KM?

  • Responsabilitatile profesionistilor in domeniul KM

  • Cum poate schimba KM cultura organizationala?

  • Riscuri cu care se confrunta adoptarea KM in practica

 

13.30-14.15 Pauza de pranz

 

14.15-17.00

Modul international de training: Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene (Partea a II-a) - aplicatii utile si exercitii de simulare

  • Oportunitatile si importanta formarii specialistului KM (Knowledge Specialist)

  • Avantajul competitiv al formarii specialistului KM

  • Importanta introducerii/aplicarii sistemului B2E (Business to Employee)

  • Depasirea riscurilor profesionalizarii in sistemul KM

  • Impactul loialitatii specialistului KM asupra companiei

  • Realizarea “Community of Practice” (retea de bune practici a grupurilor cu experienta comuna)

  • Etapele si exigentele instruirii specialistului KM

l       

17.00-18.00 Intrebari, discutii si concluziile primei zile  

 

 

Vineri, 29 ianuarie 2010

 

10.00-12.00 

Laboratorul mobil de analiza si prognoza pentru planificarea investitiilor. Sensul si semnificatia analizei personalizate de oportunitati a investitiei/proiectului.

 

Invitati: membrii Consortiului Parteneriatului Strategic, consultanti in domeniul juridic-contractual, comunicare-relatii publice, analiza economico-financiara, marketing etc.  

 

12.00 - 12.30 Pauza

 

12.30 - pana ultimul participant.

Consilier profesional independent. Stabilirea Foii de Parcurs/ rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor de finantare (consiliere profesionista expresa).

 

Evaluarea rezultatelor sesiunii si inmanarea Certificatelor "Knowledge Management Specialist" din partea Knowledge Management Institute-Romania si EUROLINK-House of Europe.

   

 


 

Numarul maxim de participanti este de 20 de persoane. Inscrierea se face conform principiului "primul venit-primul servit", pana cel tarziu in data de 25 ianuarie 2010.

 

Persoanele interesate sa participe la eveniment sunt rugate sa transmita Formularul de Inscriere la adresa de email eurolink@b.astral.ro sau la tel./fax: 021.2304997.

 

Aceste evenimente sunt organizate in sistem nonprofit de auto-finantare. Totusi, pentru co-responsabilizarea participantilor si in vederea dezvoltarii si extinderii programului neguvernamental de prevenire a conflictelor si crizelor in accesarea si gestionarea fondurilor europene - Structural Funds Intelligence Unit, mecanism consultativ structurat in relatie cu Comisia Europeana, este necesar ca organizatiile/ companiile/persoanele participante sa contribuie partial prin achitarea unei contributii banesti (in valoare de 395 lei/persoana). Contributia baneasca nu acopera eventualele cheltuieli ale participantilor legate de cazare, masa si transport.

 

Aceasta reuniune face parte dintr-un proiect nonguvernamental si nonprofit mai amplu, sprijinit de urmatorii Parteneri Media:

 

CalendarEvenimente.ro; Comunicatii Mobile;  Grupul "Tribuna Economica" (revistele "Euroconsultanta" si "Economie si Administratie Locala");  ClubAfaceri.ro; GhiseulBancar.ro, Finantare.ro; SmartFinancial.ro; SmartBank.ro; PRWave.ro; ComunicateMedia.ro, StiriEvenimente.ro; NewsChannel.ro;

Early Warning Support al Platformei EU-RO Clearing Funds.

 


Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati

la adresa de email eurolink@b.astral.ro sau

la tel./fax: 021.2304997.


 
 Parteneri media

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Early Warning Support - Platforma EU-RO Clearing Funds

Pagină realizată de EUROLINK-Casa Europei, cu sprijinul Agenţiei Phaeton Gala
web design: Biroul de imagine SRL