Fonduri Structurale

  Structural Funds

   Misiune   |     Parteneri Oficiali   |     Activităţi şi Evenimente    |    Oferta de Training şi Consiliere   |    Resurse de Informare   |
     Prima pagină
   EU-RO Clearing Funds
     Club StructuralFunds
     Publicaţii
     Buletin Informativ
     Revista Presei
     Link-uri utile
     Anunţuri utile
   Hartă site
     CONTACT


Evenimente curente:

 

    Programul Naţional de Formare

    Fonduri Europene post-aderare

 

    Calendar de desfăşurare

 

    Sesiuni de scurtă durată

 

    Cursuri online de medie durată

     post-universitare   

 

    Certificat de Absolvire în

      Managementul Proiectului    

 

    Program de Master "Integrare

     Economică Europeană" 

 

   Sesiuni regionale de training

     intensiv (la cerere) 

 

ARHIVĂ EVENIMENTE

Evenimente anuale:

 

 

Forumul Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene

 

 

 

Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii in Romania

     

Saloanele Regionale ale Proiectelor cu Fonduri Europene:

 

      Iaşi, 13-15 iunie 2007

 

      Braşov, 31 mai-2 iunie

 

      Timisoara, 26-28 aprilie

 

      Sibiu, 18-20 aprilie

 

ŞCOALA de VARĂ

a Managerilor de Proiect şi Experţilorîn proiectele cu Fonduri Europene

 

     SOVATA,  30 aug.-2 sept.

 

     CONSTANŢA, 5-10 iulie

 

Module intensive de training

     BUCUREŞTI, martie 2007

DEZBATERI PUBLICE REGIONALE

 

     Arad, 19 ianuarie

 

     Oradea, 9 februarie

 

     Braşov, 16 februarie

 

     Tg. Mureş, 17 februarie

 

     Zalău, 19 februarie

 

Alte evenimente şi acţiuni (2006)

 

Noutăţi:   Knowledge Management Expert: Bucuresti, 10-11 februarie 2011

 

PLATFORMA "EU-RO CLEARING FUNDS"

proiect coordonat de

Fundatia EUROLINK - House of Europe

 

Certificare

KNOWLEDGE MANAGEMENT EXPERT

Bucuresti, 19-20 noiembrie 2010

 

eveniment organizat in parteneriat cu

Knowledge Management Institute ROMANIA 

prin Agentia Knomacons

 

si cu amabilul sprijin al

 

CRENoS (Centro Ricerche Economiche Nord Sud - Italia)

 

Asociatiei Consultantilor din Romania

pentru Accesarea Fondurilor Europene (ACRAFE)

 


 

La finele lunii martie 2010, o noua si motivata promotie de cursanti s-a alaturat Comunitatii Knowledge Management prin certificarea internationala in calitate de Knowledge Management Specialist (Specialist in Managementul Cunoasterii), devenita posibila prin desfasurarea modului furnizat de Knowledge Management Institute - sucursala Romania, coordonat de Dl Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager (H.Q. Washington D.C.) in stransa cooperare cu EUROLINK - House of Europe.

 


Certificare “Knowledge Management Expert”

Etapa decisiva pentru o cariera internationala de succes


ARGUMENT

 

CKO - Chief Knowledge Officer sau CLO - Chief Learning Officer reprezinta la ora actuala doua dintre cele mai ravnite cariere profesionale pe plan international, in cadrul celui mai modern trend  din management, cu un nivel mediu al salarizarii de 150 000 dolari pe an.

 

Tocmai de aceea, Knowledge Management Institute - sucursala Romania (kminstitute.org/ knomacons.ro), in parteneriat cu Fundatia EUROLINK-House of Europe, coordonator al Platformei EU-RO Clearing Funds (HouseofEurope.ro; StructuralFunds.ro) informeaza ca in perioada 19-20 noiembrie 2010 organizeaza la Hotel Elizeu din Bucuresti o sesiune speciala intensiva de formare pentru certificare in calitate de Knowledge Management Expert.

 

Modulele principale ale sesiunii de training sunt:

1. Continutul procesului managementului cunoasterii (KM);

2. Cei 10 pasi de implementare KM

3. Tehnologia KM 

4. Solutii-cheie oferite de KM

 

Numar total de ore (teorie, studii de caz si exercitii), inclusiv evaluare practica finala: 14.

 

Special Guest Trainer:

Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager;

Presedintele Knowledge Management Institute - sucursala Romania / Knomacons; MBA - Georgetown University (SUA) si al Programului Business Management (Japan Productivity Centre)

 

Lectori:

Sandu ZAMFIRESCU (KM Community Coordinator / IT&C Manager Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting (Bucuresti-Bruxelles);

Sever AVRAM (Presedinte Executiv EUROLINK - Casa Europei / Coordonator Platforma EU-RO Clearing Funds).

 

Certificare: sesiunea de soldeaza cu Certificat de Absolvire care atesta formarea respectiva, pas prealabil pentru atestarea ca CKM - Certified Knowledge Manager la International Knowledge Management Washington DC.

 

Beneficii suplimentare:

  • participare privilegiata la activitatile KMC (Comunitatea Knowledge Management Romania);

  • discounturi de pana la 50% la evenimentele si reuniunile Platformei EU-RO Clearing Funds si Platformei CEFTAC;

  • Scrisoare de Recomandare catre angajatori potentiali pe plan intern sau international; cooptarea participantilor in cadrul echipelor de proiect.   

Avantaje majore pentru companii:

  • se reduc substantial costurile legate de asistenta acordata clientilor;

  • echipa primeste mai repede informatiile de care are nevoie;

  • se amelioreaza considerabil procesul de luare a deciziilor;

  • se previn pierderile relative la proprietatea intelectuala acumulata in cadrul organizatiei/companiei;

  • se evita reinventarea rotii si creste eficienta muncii prin blocarea repetitivitatii inutile a unor operatiuni;

  • se intaresc retelele externe de informare si comunicare in care este implicata organizatia/compania;

  • scade timpul alocat si creste calitatea concreta a formarii profesionale a angajatilor;

  • stocarea si utilizarea cunoasterii devin o  cheie catre succesul in afaceri prin furnizarea catre angajati, parteneri de afaceri si clienti a unui instrument de lucru performant.

  

Anunt important!

 

In dorinta de a sprijini pe tinerii studiosi aflati la studii post-universitare (masterat, doctorat etc), in limita celor patru locuri ramase disponibile, organizatorii sesiunii de training si certificare in calitatea de Knowledge Management Expert anunta oferirea a patru burse de studiu partiale pentru aceste categorii de persoane motivate sa-si desavarseasca o cariera internationala in domeniul Managementului Cunoasterii.

 

FORMULAR de INSCRIERE

(bursa partiala)

 


Cine suntem?

 

Portofoliu selectiv de proiecte economico-sociale  ale EUROLINK-House of Europe

 

a initiat, in parteneriat cu Knowledge Management Institute - sucursala Romania, seria de evenimente de informare, consiliere si training "Incubatorul de Afaceri si Proiecte Europene", organizand pana in prezent opt editii in perioada 2009-2010, inclusiv sub noul format "SCOALA BANILOR EUROPENI", cu sprijinul AIPPIMM, CRFB, CRENoS;

a colaborat la redactarea, impreuna cu grupul Detente Consultants (Paris) a Strategiei de Dezvoltare a Turismului Balnear, la cererea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (a doua jumatate a anului 2009);

a organizat prima Conferinta Europeana de Transfer de Bune Practici pentru Prevenirea si Combaterea Iregularitatilor, Fraudelor si Coruptiei (2008) - cu sprijinul Presedintelui Grupului de State Impotriva Corputiei al Consiliului Europei, DBB Akademie din Germania, Fundatia Radio Romania, Forumul Donatorilor din Romania, Banc Post si Fundatia Synergetica (proiectul "Radio ONG");

a incheiat un acord de parteneriat cu grupul Detente Consultants (Paris), organizand Conferinta Europeana "O noua viziune pentru turismul romanesc" (2008), cu sprijinul Ambasada Frantei, Camera de Comert si Industrie Franco-Romana, ANAT, Camera de Comert si Industrie a Romaniei;

a fondat si coordoneaza Consortiul Parteneriatului Strategic (CPS) pentru sprijinirea comunitatilor locale si a intreprinzatorilor Mici si Mijlocii in vederea accesarii Fondurilor Europene, organizand Masa Rotunda "Lungul drum al proiectului cu Fonduri Europene - de la idee la succes. O perspectiva din unghiul rolului jucat de consultanta" (2008), cu sprijinul ACIS, Warwick Legal Network (Deleanu Vasile Avocati), Detente Consultants (Paris), Metroul SA;

a lansat şi implementat proiectul intitulat "Platforma de Acţiune şi Intervenţie Rapidă a Societăţii Civile în favoarea stimulării absorbţiei Fondurilor Europene - EU-RO Clearing Funds" şi a lansat portalul www.Portal.StructuralFunds.ro, desfasurand in acest context Saloane Regionale, Scoli de Vara si Forumuri Nationale pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene (incepand cu 2007), cu sprijinul Casei Regale a Romaniei, Grupul Lafarge Romania, Primaria Generala a Capitalei, World Trade Center Bucuresti, s.a.;

a fondat si coordoneaza "Platforma CEFTAC" (Central European Advocacy for a Fair & Transparent Competition - www.ceftac.ro), gratie sprijinului programului PHARE al Comisiei Europene, in parteneriat cu Consiliul Concurentei si Camera de Comert si Industrie a Romaniei, organizand cinci editii anuale ale "Zilei Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania" , sub auspiciile Presedintiei UE, DG Concurenta (Comisia Europeana) si al Camerei Deputatilor (incepand cu 2004); 

a initiat si promovat aplicarea "Cartei Albe a Bunei Guvernari", elaborata de Comisia Europeana, cu sprijinul Ambasadei Regatului Tarilor de Jos, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Comisiei Europene, CEE Network "New Ways" si Alpha Bank (2002);

a castigat, in urma unei competitii europene, proiectul de redactare a strategie privind "Europenizarea Romaniei prin promovarea dezvoltarii regionale", proiect finantat de la Bruxelles de DG Educatie - Comisia Europeana (2001);

a participat la proiectul international "Cross-Border Co-operation of Small and Medium Sized Enterprises", realizat in colaborare cu Foundation for Market Economy (FME - Ungaria) si Center for Economic Development (CED - Slovacia), finantat de Freedom House, sub auspiciile Regional Networking Project - USAID (Departamentul de Stat al SUA) (1999-2000).

 


Referinte - Carte de Onoare:

 

Ambasador Dr. Liviu BOTA - fost Secretar General Adj. ONU

Ambasador Oystein HOVDKINN - Ambasada Regala a Norvegiei

Stefan CIOBANU - Director General, ACIS (Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale)

Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA - Evaluator European / Presedintele Asociatiei de Stiinte Alternative / ASE

Prof. Univ. Dr. Vito A. D'ARMENTO - Universitatea Salento, Italia

Mary Ann SIARA-DECKER - Dbb Akademie (Bonn / Berlin)

Ceyhun GOEKCOEL - Consultant Lobby, Parlamentul European

Dr. Torge HAMKENS - Consilier, Parlamentul Germaniei

Dr. Dumitru NANCU - VicePresedintele Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri

Luca NICULESCU  - Redactor Sef, Radio France Internationale (RFI)

Dr. Andreea PAUL (VASS) - Consilier Personal al Primului Ministru

Joseph TOMATIS - Presedintele Grupului Detente Consultants (Paris)

 

KNOWLEDGE MANAGEMENT COMMUNITY Comunitatea KM (Managementul Cunoasterii)

Afla mai mult

 

Amintim ca International Knowledge Management Institute reprezinta o agentie internationala cu filiale pe toate cele cinci continente, care furnizeaza prin reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial.

 

Miza finala a programului nostru este ca, impreuna, sa generam o pregatire de excelenta a persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale a competentelor si abilitatilor, sa sprijinim integrarea specialistilor romani in marea familie a International Knowledge Management Institute.

 


Partenerii nostri

 

Invatare traininca pentru companii si investitii inteligente prin sistemul "Knowledge Management"

 

Conceptul de Knowledge Management (KM) si certificarea internationala a acestui set de competente si abilitati de consultanta si training au la baza un program demarat initial in Statele Unite (Washington D.C.) in anul 1998. Dezvoltarea ulterioara a acestui concept si sistem de certificare de tip Knowledge Management a condus, in anul 2004, la fondarea International Knowledge Management Institute (IKMI). Acesta functioneaza ca o institutie educationala cu vocatie mondiala si, simultan, ca asociatie de afaceri, cu filiale in Europa, Asia, Australia, Africa, Orientul Mijlociu si America de Nord. In Europa de Est este reprezentata - sub numele de Knowledge Management Institute-Romania - de agentia Knomacons.

 

IKMI furnizeaza prin filialele sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe cele 5 continente.

 

Beneficiile de baza ale absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele:

formare personalizata face-to face si prin workshop-uri virtuale, precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM;

participarea la proiectele si activitatile remunerative regionale, derulate in fiecare dintre institutele componente din Australia, India, Kuwait, Malaesia, Singapore, Africa de Sud, Elvetia, Marea Britanie si - mai recent - Romania;

certificarea specifica de nivel international a competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/ instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning in vederea constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international devotat Societatii Cunoasterii.

 

 

Certificarea oficiala finala de tip "Certified Knowledge Manager", administrata de IKMI - Washington DC, constituie cea mai recenta si inovativa dintre cele trei sisteme pe plan mondial de training si, in paralel, de certificare in domeniul managementului, axata pe o noua viziune asupra organizarii, utilizarii si valorificarii cunostintelor in cadrul organizatiilor.

 

Mai multe informatii:

De ce Knowledge Management si nu altceva?

 

Evenimentul este organizat cu amabilul sprijin al CRENoS (Centro Ricerche Economiche Nord Sud - Italia) si al ACRAFE (Asociatia Consultantilor din Romania pentru Accesarea Fondurilor Europene).

Sponsor Tehnic: Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting

 


Certificare

KNOWLEDGE MANAGEMENT EXPERT (KME)

Bucuresti, 19-20 noiembrie 2010


 

Obiectivul central al sesiunii de training:

Reuniunea de lucru isi propune in mod interactiv sa stabileasca un model KM (de management al cunoasterii), adaptat / personalizat fiecarei companii/organizatii din care provin participantii, pe baza Procesului Knowledge Management.

 

Studiile de caz, jocurile de simulare, exercitiile in echipa vor fi axate pe caracteristicile concrete ale proiectelor cu fonduri UE post-aderare, in contextul depasirii obstacolelor actuale in calea accesarii si obtinerii co-finantarii pentru proiectele de investitii sau dezvoltare inovativa a organizatiei.

 

Rezultatele scontate:

Se asteapta ca fiecare participant sa propuna un proces de management cu grad ridicat de originalitate si cu o Valoare Adaugata cat mai mare.  

 

Certificare:

Reuniunea se soldeaza cu un Certificat de Absolvire care atesta formarea in calitate de KNOWLEDGE MANAGEMENT EXPERT (Expert in Managementul Cunoasterii), eliberat de Knowledge Management Institute-Romania, cu sprijinul EUROLINK-House of Europe.   

 


~ Agenda previzionala ~


 

 

Vineri, 19 noiembrie 2010

 

9:45-10.00  Inregistrarea participantilor.

Locatia: Hotel Elizeu - Bucuresti

 

Special Guest Lecturer:

Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager

Presedintele Knowledge Management Institute - sucursala Romania / Knomacons;

MBA - Georgetown University (SUA) si al Programului Business Management (Japan Productivity Centre)

 

Sandu ZAMFIRESCU

KM Community Coordinator / IT&C Manager Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting (Bucuresti-Bruxelles);

 

Sever AVRAM

Presedinte Executiv EUROLINK - Casa Europei / Coordonator Platforma EU-RO Clearing Funds.

 

10.00-11.00 

Managementul Cunoasterii (KM) si Fondurile Europene

Sesiune introductiva: "Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene".

 

11.00-11.15 Pauza de cafea si networking

 

11.15-13.00

Modul international de training: (Partea I)

Continutul procesului Managementului Cunoasterii (KM)

  • Ciclul de viata al KM

13.00-14.00 Pauza de pranz

 

14.00-16.15 Modul international de training: (Partea I)

Continutul procesului Managementului Cunoasterii (cont)

  • Rolul standardelor KM

  • Componentele infrastructurii KM

16.15-17.45 Modul international de training: (Partea II)

Cei zece pasi de implementare ai Managementului Cunoasterii (KM) 

  • Analiza infrastructurii existente

  • Alinierea KM la strategia organizatiei

  • Arhitectura si designul KM

  • Auditul cunostintelor

17.45-18.00 Intrebari, discutii si concluziile primei zile

 

 

Sambata, 20 noiembrie 2010

 

10.00-11.30 Modul international de training:

Cei zece pasi de implementare ai Managementului Cunoasterii (cont.) 

  • Alcatuirea echipei KM

  • Proiectul preliminar al sistemului KM

  • Construirea Sistemului KM propriu-zis

  • Testarea

  • CKO (Chief Knowledge Officer) si Sistemul de recompensare

  • Masurarea rezultatelor

11.30-11.45 Pauza de cafea si networking

 

11.45-13.00 Modul international de training: (Partea III)

Tehnologia Managementului Cunoasterii (KM) 

  • Ce tehnologii pot sprijini KM?

  • Vocabularul specific KM

  • Instrumentele si procedurile KM

  • Infrastructura tehnologica

  • Oportunitatile de dezvoltare KM

13.00-14.00 Pauza de pranz

 

14.00-16.15 Modul international de training: (Partea IV)

Solutii-cheie ale Managementului Cunoasterii (KM) 

  • Evaluarea solutiilor tehnologice care pot stimula procesul KM

  • Identificarea necesitatilor de cunoastere

16.15-17.00 Evaluare finala  

 

Inmanarea Certificatelor "Knowledge Management Expert" din partea Knowledge Management Institute-Romania si EUROLINK-House of Europe.

 


Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati

la adresa de email eurolink@b.astral.ro sau

la tel./fax: 021.2304997.


 
 Parteneri media

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Early Warning Support - Platforma EU-RO Clearing Funds

Pagină realizată de EUROLINK-Casa Europei, cu sprijinul Agenţiei Phaeton Gala
web design: Biroul de imagine SRL