 |
PLATFORMA
"EU-RO CLEARING FUNDS"
proiect coordonat de
Fundatia EUROLINK - House of Europe |
 |
Certificare
KNOWLEDGE MANAGEMENT EXPERT
Bucuresti, 19-20 noiembrie 2010 |
eveniment organizat in parteneriat cu

La
finele lunii martie 2010, o noua si motivata promotie de cursanti s-a
alaturat
Comunitatii Knowledge Management prin certificarea internationala
in calitate de Knowledge Management Specialist
(Specialist in Managementul Cunoasterii), devenita posibila prin
desfasurarea modului furnizat de
Knowledge Management
Institute - sucursala Romania, coordonat
de Dl Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager (H.Q. Washington D.C.)
in stransa cooperare cu
EUROLINK - House of Europe.
Certificare “Knowledge Management Expert”
Etapa decisiva pentru o cariera internationala de succes
ARGUMENT
CKO - Chief Knowledge Officer sau CLO - Chief
Learning Officer reprezinta la ora actuala doua dintre cele mai ravnite
cariere profesionale pe plan international, in cadrul celui mai modern trend
din management, cu un nivel mediu al salarizarii de 150 000 dolari pe an.
Tocmai de aceea, Knowledge Management Institute -
sucursala Romania (kminstitute.org/ knomacons.ro), in parteneriat cu
Fundatia EUROLINK-House of Europe, coordonator al Platformei EU-RO
Clearing Funds (HouseofEurope.ro; StructuralFunds.ro) informeaza ca in
perioada 19-20 noiembrie 2010 organizeaza la
Hotel Elizeu din Bucuresti o sesiune speciala intensiva de formare pentru
certificare in calitate de Knowledge Management Expert.
Modulele principale ale
sesiunii de training sunt:
1. Continutul procesului managementului cunoasterii (KM);
2. Cei 10 pasi de implementare KM
3. Tehnologia KM
4. Solutii-cheie oferite de KM
Numar total de ore (teorie, studii de caz si exercitii),
inclusiv evaluare practica finala: 14.
Special Guest Trainer:
Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager;
Presedintele Knowledge Management Institute - sucursala
Romania / Knomacons; MBA - Georgetown University (SUA) si al Programului
Business Management (Japan Productivity Centre)
Lectori:
Sandu ZAMFIRESCU (KM Community Coordinator / IT&C
Manager Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting (Bucuresti-Bruxelles);
Sever AVRAM (Presedinte Executiv EUROLINK - Casa
Europei / Coordonator Platforma EU-RO Clearing Funds).
Certificare:
sesiunea de soldeaza cu Certificat de Absolvire care atesta formarea
respectiva, pas prealabil pentru atestarea ca CKM - Certified Knowledge
Manager la International Knowledge Management Washington DC.
Beneficii suplimentare:
-
participare privilegiata la activitatile KMC
(Comunitatea Knowledge Management Romania);
-
discounturi de pana la 50% la evenimentele si
reuniunile Platformei EU-RO Clearing Funds si Platformei CEFTAC;
-
Scrisoare de Recomandare catre angajatori
potentiali pe plan intern sau international; cooptarea participantilor in
cadrul echipelor de proiect.
Avantaje majore pentru
companii:
-
se reduc substantial costurile legate de asistenta
acordata clientilor;
-
echipa primeste mai repede
informatiile de care are nevoie;
-
se amelioreaza considerabil
procesul de luare a deciziilor;
-
se previn pierderile relative
la proprietatea intelectuala acumulata in cadrul organizatiei/companiei;
-
se evita reinventarea rotii si
creste eficienta muncii prin blocarea repetitivitatii inutile a unor
operatiuni;
-
se intaresc retelele externe
de informare si comunicare in care este implicata organizatia/compania;
-
scade timpul alocat si creste
calitatea concreta a formarii profesionale a angajatilor;
-
stocarea si utilizarea
cunoasterii devin o cheie catre succesul in afaceri prin furnizarea catre
angajati, parteneri de afaceri si clienti a unui instrument de lucru
performant.
Anunt important!
In dorinta de a
sprijini pe tinerii studiosi aflati la studii post-universitare (masterat,
doctorat etc), in limita celor patru locuri ramase disponibile,
organizatorii sesiunii de training si certificare in calitatea de
Knowledge Management Expert anunta oferirea a
patru burse de studiu partiale pentru aceste categorii de
persoane motivate sa-si desavarseasca o cariera internationala in domeniul
Managementului Cunoasterii.
FORMULAR de
INSCRIERE
(bursa
partiala) |
Cine suntem?
Portofoliu selectiv de proiecte
economico-sociale ale
EUROLINK-House of Europe
a
initiat,
in
parteneriat cu Knowledge Management Institute - sucursala Romania,
seria de evenimente de informare, consiliere
si
training
"Incubatorul
de Afaceri si
Proiecte Europene",
organizand
pana in
prezent
opt editii
in
perioada 2009-2010, inclusiv sub noul format
"SCOALA
BANILOR EUROPENI",
cu sprijinul AIPPIMM, CRFB, CRENoS;
a colaborat la redactarea, impreuna cu grupul Detente Consultants
(Paris) a Strategiei de Dezvoltare a Turismului Balnear, la cererea
Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (a doua jumatate a anului
2009);
a organizat prima Conferinta Europeana de Transfer de Bune Practici
pentru Prevenirea si Combaterea Iregularitatilor, Fraudelor si Coruptiei
(2008) -
cu
sprijinul Presedintelui
Grupului de State
Impotriva
Corputiei
al Consiliului
Europei,
DBB Akademie din Germania, Fundatia
Radio Romania,
Forumul Donatorilor din Romania,
Banc Post
si
Fundatia
Synergetica (proiectul
"Radio
ONG");
a incheiat un acord de parteneriat cu grupul Detente Consultants (Paris),
organizand
Conferinta
Europeana
"O
noua
viziune pentru turismul romanesc"
(2008), cu
sprijinul Ambasada Frantei, Camera de Comert si Industrie Franco-Romana,
ANAT, Camera de Comert si Industrie a Romaniei;
a fondat si coordoneaza
Consortiul
Parteneriatului Strategic (CPS) pentru sprijinirea comunitatilor
locale si
a intreprinzatorilor
Mici si
Mijlocii in
vederea accesarii
Fondurilor Europene,
organizand
Masa
Rotunda "Lungul
drum al proiectului cu Fonduri Europene - de la idee la succes. O
perspectiva
din unghiul rolului jucat de consultanta"
(2008), cu
sprijinul ACIS, Warwick Legal Network (Deleanu Vasile Avocati), Detente
Consultants
(Paris),
Metroul SA;
a
lansat şi implementat proiectul intitulat
"Platforma
de Acţiune şi Intervenţie Rapidă a Societăţii Civile în favoarea
stimulării absorbţiei Fondurilor Europene
-
EU-RO
Clearing Funds"
şi a lansat portalul
www.Portal.StructuralFunds.ro,
desfasurand
in acest context
Saloane
Regionale, Scoli
de Vara
si
Forumuri
Nationale
pentru stimularea absorbtiei
Fondurilor Europene (incepand
cu
2007), cu
sprijinul Casei Regale a Romaniei, Grupul Lafarge Romania, Primaria
Generala a Capitalei, World Trade Center Bucuresti, s.a.;
a
fondat si coordoneaza
"Platforma
CEFTAC"
(Central European Advocacy for a Fair & Transparent Competition
-
www.ceftac.ro),
gratie sprijinului programului PHARE al Comisiei Europene, in parteneriat
cu Consiliul Concurentei si Camera de Comert si Industrie a Romaniei,
organizand cinci editii anuale ale
"Zilei
Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania"
, sub auspiciile Presedintiei UE, DG Concurenta (Comisia Europeana) si
al Camerei Deputatilor (incepand cu 2004);
a
initiat si promovat
aplicarea
"Cartei
Albe a Bunei Guvernari",
elaborata
de Comisia Europeana,
cu sprijinul Ambasadei Regatului
Tarilor
de Jos,
Agentiei
Nationale a Functionarilor Publici,
Comisiei
Europene, CEE
Network "New
Ways" si
Alpha Bank
(2002);
a
castigat, in urma unei competitii europene, proiectul de redactare a
strategie privind
"Europenizarea
Romaniei
prin promovarea dezvoltarii
regionale",
proiect finantat
de la Bruxelles de DG Educatie
- Comisia
Europeana
(2001);
a
participat la proiectul international
"Cross-Border Co-operation of Small and Medium Sized Enterprises",
realizat in colaborare cu Foundation for Market Economy (FME -
Ungaria) si Center for Economic Development (CED - Slovacia),
finantat de Freedom House, sub auspiciile Regional Networking Project
- USAID (Departamentul de Stat al SUA) (1999-2000).
|
Referinte - Carte de
Onoare:
Ambasador Dr. Liviu BOTA - fost Secretar General Adj. ONU
Ambasador Oystein HOVDKINN - Ambasada Regala a Norvegiei
Stefan CIOBANU - Director General, ACIS (Autoritatea pentru
Coordonarea Instrumentelor Structurale)
Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA - Evaluator European / Presedintele
Asociatiei de Stiinte Alternative / ASE
Prof. Univ. Dr. Vito A. D'ARMENTO - Universitatea Salento, Italia
Mary Ann SIARA-DECKER
- Dbb Akademie (Bonn /
Berlin)
Ceyhun GOEKCOEL - Consultant Lobby, Parlamentul European
Dr. Torge HAMKENS - Consilier, Parlamentul Germaniei
Dr. Dumitru NANCU - VicePresedintele Agentiei pentru Implementarea
Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri
Luca NICULESCU - Redactor Sef, Radio France Internationale (RFI)
Dr. Andreea PAUL (VASS) - Consilier Personal al Primului Ministru
Joseph TOMATIS - Presedintele Grupului Detente Consultants (Paris)
|
KNOWLEDGE MANAGEMENT COMMUNITY Comunitatea KM (Managementul
Cunoasterii) |
Afla mai mult |
Amintim ca
International Knowledge Management
Institute
reprezinta o agentie internationala cu filiale pe toate cele cinci continente,
care furnizeaza prin reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM
training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste
1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge
Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti
pe care i-a format pe plan mondial.
Miza finala
a programului nostru este ca, impreuna, sa generam o pregatire de excelenta a
persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul
implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei
certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale
a competentelor si abilitatilor, sa sprijinim integrarea specialistilor romani
in marea familie a International Knowledge Management Institute.
Partenerii nostri
Invatare
traininca pentru companii si investitii inteligente prin
sistemul
"Knowledge
Management"
Conceptul de Knowledge
Management (KM) si certificarea internationala a acestui set de
competente si abilitati de consultanta si training au la baza un
program demarat initial in Statele Unite (Washington D.C.) in anul 1998.
Dezvoltarea ulterioara a acestui concept si sistem de certificare de tip
Knowledge Management a condus, in anul 2004, la fondarea International
Knowledge Management Institute (IKMI). Acesta functioneaza ca o institutie
educationala cu vocatie mondiala si, simultan, ca asociatie de
afaceri, cu filiale in Europa, Asia, Australia, Africa, Orientul
Mijlociu si America de Nord. In Europa de Est este reprezentata - sub
numele de Knowledge Management Institute-Romania - de agentia Knomacons.
IKMI furnizeaza prin filialele
sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training &
solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500
de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge
Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de
profesionisti pe care i-a format pe cele 5 continente.
Beneficiile de baza ale
absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele:
formare personalizata face-to face si prin workshop-uri virtuale,
precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM;
participarea la
proiectele si activitatile remunerative regionale,
derulate in fiecare dintre institutele componente din Australia, India,
Kuwait, Malaesia, Singapore, Africa de Sud, Elvetia, Marea Britanie si -
mai recent - Romania;
certificarea specifica de nivel international a
competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale
IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/
instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning
in vederea
constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international
devotat Societatii Cunoasterii.

Certificarea oficiala finala de tip "Certified
Knowledge Manager", administrata de IKMI - Washington DC, constituie cea mai
recenta si inovativa dintre cele trei sisteme pe plan mondial de training si, in
paralel, de certificare in domeniul managementului, axata pe o noua viziune
asupra organizarii, utilizarii si valorificarii cunostintelor in cadrul
organizatiilor.
Mai multe informatii:
De ce Knowledge Management si nu altceva?
|
Evenimentul este organizat cu
amabilul sprijin al
CRENoS (Centro
Ricerche Economiche Nord Sud - Italia) si al ACRAFE (Asociatia
Consultantilor din Romania pentru Accesarea Fondurilor Europene).
Sponsor Tehnic:
Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting
Certificare
KNOWLEDGE
MANAGEMENT EXPERT (KME)
Bucuresti, 19-20 noiembrie 2010
Obiectivul central al
sesiunii de training:
Reuniunea de lucru isi
propune in mod interactiv sa stabileasca un
model KM
(de management al cunoasterii), adaptat / personalizat fiecarei
companii/organizatii din care provin participantii, pe baza
Procesului Knowledge
Management.
Studiile de caz, jocurile de
simulare, exercitiile in echipa vor fi axate pe caracteristicile concrete ale
proiectelor cu fonduri UE post-aderare, in contextul depasirii obstacolelor
actuale in calea accesarii si obtinerii co-finantarii pentru proiectele de
investitii sau dezvoltare inovativa a organizatiei.
Rezultatele scontate:
Se asteapta ca fiecare
participant sa propuna un proces de management cu grad ridicat de originalitate
si cu o Valoare Adaugata cat mai mare.
Certificare:
Reuniunea se
soldeaza cu un Certificat
de Absolvire care atesta
formarea in calitate de
KNOWLEDGE MANAGEMENT EXPERT
(Expert in Managementul Cunoasterii), eliberat de
Knowledge Management Institute-Romania, cu
sprijinul EUROLINK-House of Europe.
~ Agenda previzionala ~
Vineri,
19 noiembrie 2010
9:45-10.00
Inregistrarea participantilor.
Locatia: Hotel
Elizeu - Bucuresti
Special Guest
Lecturer:
Octavian SERBAN,
Certified
Knowledge Manager
Presedintele
Knowledge Management Institute - sucursala Romania / Knomacons;
MBA - Georgetown
University (SUA) si al Programului Business Management (Japan Productivity
Centre)
Sandu ZAMFIRESCU
KM Community Coordinator / IT&C Manager Phaeton Gala. PR &
Lobby Consulting (Bucuresti-Bruxelles);
Sever AVRAM
Presedinte Executiv EUROLINK - Casa Europei / Coordonator
Platforma EU-RO Clearing Funds.
10.00-11.00
Managementul
Cunoasterii
(KM) si Fondurile Europene
Sesiune
introductiva: "Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii
corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene".
11.00-11.15 Pauza de cafea si networking
11.15-13.00
Modul international de
training:
(Partea I)
Continutul
procesului Managementului Cunoasterii (KM)
13.00-14.00 Pauza de pranz
14.00-16.15
Modul international de
training:
(Partea I)
Continutul
procesului Managementului Cunoasterii (cont)
16.15-17.45 Modul international de
training:
(Partea II)
Cei
zece pasi de implementare ai Managementului Cunoasterii (KM)
-
Analiza
infrastructurii existente
-
Alinierea KM la
strategia organizatiei
-
Arhitectura si
designul KM
-
Auditul cunostintelor
17.45-18.00
Intrebari, discutii si concluziile primei zile
Sambata,
20 noiembrie 2010
10.00-11.30
Modul international de
training:
Cei
zece pasi de implementare ai Managementului Cunoasterii (cont.)
-
Alcatuirea echipei KM
-
Proiectul preliminar
al sistemului KM
-
Construirea
Sistemului KM propriu-zis
-
Testarea
-
CKO (Chief Knowledge
Officer) si Sistemul de recompensare
-
Masurarea
rezultatelor
11.30-11.45 Pauza de
cafea si networking
11.45-13.00
Modul international de
training: (Partea III)
Tehnologia
Managementului Cunoasterii (KM)
-
Ce tehnologii pot
sprijini KM?
-
Vocabularul specific
KM
-
Instrumentele si
procedurile KM
-
Infrastructura
tehnologica
-
Oportunitatile de
dezvoltare KM
13.00-14.00 Pauza de pranz
14.00-16.15
Modul international de
training: (Partea IV)
Solutii-cheie ale
Managementului Cunoasterii (KM)
16.15-17.00 Evaluare finala
Inmanarea
Certificatelor "Knowledge Management Expert" din partea Knowledge
Management Institute-Romania si
EUROLINK-House of Europe.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa
ne contactati
la adresa de
email
eurolink@b.astral.ro
sau
la tel./fax:
021.2304997.
|