Fonduri Structurale

  Structural Funds

   Misiune   |     Parteneri Oficiali   |     Activităţi şi Evenimente    |    Oferta de Training şi Consiliere   |    Resurse de Informare   |
     Prima pagină
   EU-RO Clearing Funds
     Club StructuralFunds
     Publicaţii
     Buletin Informativ
     Revista Presei
     Link-uri utile
     Anunţuri utile
   Hartă site
     CONTACT


Evenimente curente:

 

    Programul Naţional de Formare

    Fonduri Europene post-aderare

 

    Calendar de desfăşurare

 

    Sesiuni de scurtă durată

 

    Cursuri online de medie durată

     post-universitare   

 

    Certificat de Absolvire în

      Managementul Proiectului    

 

    Program de Master "Integrare

     Economică Europeană" 

 

   Sesiuni regionale de training

     intensiv (la cerere) 

 

ARHIVĂ EVENIMENTE

Evenimente anuale:

 

 

Forumul Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene

 

 

 

Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii in Romania

     

Saloanele Regionale ale Proiectelor cu Fonduri Europene:

 

      Iaşi, 13-15 iunie 2007

 

      Braşov, 31 mai-2 iunie

 

      Timisoara, 26-28 aprilie

 

      Sibiu, 18-20 aprilie

 

ŞCOALA de VARĂ

a Managerilor de Proiect şi Experţilorîn proiectele cu Fonduri Europene

 

     SOVATA,  30 aug.-2 sept.

 

     CONSTANŢA, 5-10 iulie

 

Module intensive de training

     BUCUREŞTI, martie 2007

DEZBATERI PUBLICE REGIONALE

 

     Arad, 19 ianuarie

 

     Oradea, 9 februarie

 

     Braşov, 16 februarie

 

     Tg. Mureş, 17 februarie

 

     Zalău, 19 februarie

 

Alte evenimente şi acţiuni (2006)

 

Noutăţi:   ATELIERUL INTER-ACTIV de IDEI, PROIECTE si INVESTITII INOVATIVE

PLATFORMA "EU-RO CLEARING FUNDS"

proiect coordonat de

Fundatia EUROLINK – House of Europe

 

Evenimente sub egida Atelierului Inter-Activ

 

 

 

 INVITATIE SPECIALA

Extinderea flexibila a accesului mediului privat la finantarile Uniunii Europene

informatii

 

Platforma de Actiune si Interventie Rapida a Societatii Civile „EU-RO Clearing Funds” cu sprijinul primordial al partenerilor sai consacrati – Agentia Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting  (Bucuresti-Bruxelles); KVT Consulting in domeniul IT&C; Knowledge Management Institute-Romania, reprezentata de Dl Octavian SERBAN, MBA (George Town University-USA), Certified Knowledge Manager/ Coordonator al Agentiei "Knomacons"; Grupul "Detente Consultants" (Paris); ClubAfaceri.ro; GhiseulBancar.ro, precum si al unor societati de avocatura agreeate, la inceputul noului an 2009, lanseaza  prin ATELIERUL INTER-ACTIV de IDEI, PROIECTE si INVESTITII INOVATIVE un nou concept exclusiv de invatare si de sprijin adresat tuturor intreprinzatorilor, managerilor, ca si liderilor in formare din sectorul privat sau public, cu urmatoarele obiective-cheie declarate:

  • contracararea activa a crizei financiar-economice globale si mobilizarea creativa in acest scop;

  • identificarea alternativelor si exploatarea eficace a celor  mai ingenioase solutii de finantare din bani ieftini a afacerilor romanesti in cadrul noii Piete Unice UE;

  • transferul activ de bune practici si abilitati de business inteligent si inovativ dinspre cei mai realizati romani care lucreaza in spatiul comunitar si marile centre universitare si de cercetare internationale catre spatiul antreprenorial autohton;

  • promovarea din mers a celor mai fericite modele de dezvoltare, castigare a noi piete, fidelizare a clientilor pe termen mediu si lung si inovare continua a tehnologiilor si sistemelor de operare,

  • obligativitatea adaptarii managerilor romani la stilul de tip MBO - Management By Objectives, (Managementului prin Obiective), impus de standardele internationale si europene actuale.

 

Avantajele sistemului nostru de actiune

  1. Procura rapid si eficient surse noi, uneori nebanuite de bani ieftini pentru idei indraznete sau investitii blocate prin alegerea celor mai ingenioase cai de finantare

  2. Elimina din start pierderile de timp, asteptarile zadarnice, frustrarile si greutatea alegerii colaboratorilor, consultantilor si contractorilor cei mai potriviti

  3. Da posibilitatea unei repartizari cat mai confortabile a cheltuielilor initiale pentru punerea pe picioare a proiectului de investitii si alegerii celor mai bune formule de co-finantare

  4. Conduce la antrenarea din mers a competentelor si abilitatilor membrilor echipei care au sansa unei “calificari la locul de munca”, fara o inutila “scoatere din productie”, fara costuri suplimentare de training, fara rupturi de timp si cu sansa obtinerii certificatului de studii de tip post-universitar, simultan cu derularea redactarii / realizarii proiectului de investitii

  5. Pune la indemana participantului cele mai proaspete resurse de informare si de sprijin tehnic, in mod ritmic si flexibil, pe toata durata dezvoltarii proiectului

  6. Evita posibilitatea aparitiei unor eventuale litigii, conflicte sau crize interne prin tratarea la timp a problemelor de management si de comunicare care pot aparea

  7. Genereaza un rezervor accesibil de idei, sugestii si contacte pentru dezvoltarea si continuarea investitiei, mai ales dupa demararea proiectului sau finalizarea acestuia

 

Participantii la Atelierul Inter-Activ de Idei, Proiecte si Investitii Inovative al Platformei “EU-RO Clearing Funds” au deosebita sansa sa strabata toate etapele principale ale ideilor in care doresc sa investeasca si sa primeasca sprijin practic si teoretic pentru proiectul lor, de la faza de simpla ipoteza la evaluarea impactului economic si social al investitiei. Cei inscrisi in acest program isi realizeaza visul in stil work in progress, deprind de la mentori competente si abilitati noi pentru restul vietii, construiesc proiectul propriu-zis permanent secondati de mentori, reusesc sa isi monitorizeze singuri ritmul de munca, realizarile si lipsurile si ajung sa primeasca la timp, pas cu pas, transele de finantare. Si toate acestea, oferite cu zambetul pe buze, dupa care primesc si un indispensabil Certificat Academic de Absolvire, de tip post-universitar si cu arie de expertiza multi- si inter-disciplinara, eliberat sub egida Ministerului Educatiei si Cercetarii.

 

 

INVITATIE LA SCOS EURO DIN PIATRA SEACA

~ sau arta performantei investitionale deprinsa de la cei mai autorizati traineri si leaderi ~

 

In cele ce urmeaza, avem onoarea sa ii facem pe toti cei deloc increzatori si imbufnati - pe buna dreptate - pe consultanti, experti, mari specialisti sau vraci de toate soiurile sa ia aminte la urmatorea noastra INVITATIE de a patrunde cat se poate de lejer in tainele Masinariei noastre magice de bani, mai exact de ditamai euroii! In acest sens, mentionam - pentru cei neinitiati - ca la proiectele de investitii finantate din surse UE, pentru stimularea profesionalizarii si recursului la o expertiza autorizata, de inalta calificare, toate cheltuielile prilejuite de conceptie, proiectare, suport al implementarii investitei, calificarea/recalificarea personalului pentru scopurile referitoare la dezvoltarea proiectului etc, precum si cele legate de promovarea rezultatelor, publicitate si de organizarea evenimentelor publice obligatorii in cadrul proiectelor sunt ulterior integral returnabile (rambursabile), daca s-au facut la timp, corect si conform prevederilor legislatiei comunitare.

 


 

De la Laboratorul de Vise la Masinaria de Euroi

~ sau cum s-a nascut ideea

ATELIERULUI INTER-ACTIV de IDEI ~

 

Criza, criza, criza - acest cuvant magic sau fetis care azi ne vrajeste, il auzim pana la exasperare de dimineata pana seara, intonat de improvizatele bocitoare ale canalelor radio-tv.

 

Nu e cumva prea mare risipa de pasivitate, dezgust si exasperare pe cap de român?

 

Totusi, la acest ceas, economic vorbind, Romania este inca un soi de pamant nedestelenit, o Patagonie in miniatura. De aceea, poate ca este timpul pentru o alta abordare: mai responsabila, mai avizata, mai solidara cu  toti cei carara sansa nu le-a prea suras pana acum.

 

Mai aveti un vis cat de mic acum - pentru ca tot am devenit cetateni ai Uniunii Europene? Sa fi fost chiar toata agitatia de mai bine de un deceniu absolut inutila ca sa facem si noi parte din acest „club select” ? Sa ramana oare beneficiile apartenentei la el tot doar pentru cei „putini si alesi”? Sa ne abandonam in continuare fatalist tot pe mainile unor politicieni de ocazie, sau mai degraba sa adoptam un motto pozitiv de tipul “Banii europeni ne apropie de tinta noastra mult ravnita!”  

 

Dimpotriva, bani exista din abundenta in: diverse sipete, felurite visterii sau  fer(m)ecate safe-uri. Noi ne propunem ceva foarte simplu: sa  punem la lucru cu adevarat aceste ascunse comori! Ele pot fi desferecate si pot inzeci profitul pentru noi doar daca vor zamisli: idei indraznete, proiecte curajoase si pricepere reala in a le transpune in practica.

 

Asadar, propunerea noastra de afaceri suna simplu ca buna ziua:

 

  1. Noi NU va oferim consultanta sau asistenta de tip traditional pentru ca stim ca v-ati saturat de specialisti si consilieri pe ranile si neputintele altora! Noi doar va preluam visele de-o viata, sperantele neimplinite pana azi sau proiectele prematur esuate din cine stie ce motiv copilaresc. Noi stim sa va ascultam fara nici un fel de obligatie materiala din partea voastra si apoi scotocim prin toate sursele noastre nenumarate pentru a va croi haina cea mai potrivita propriilor voastre idei.

  2. Abia apoi intram in tainele facatorilor de proiecte si fericitilor posesori de afaceri personale la cheie. Noi suntem croitorasii cei viteji: croim toate proiectele cu materialul clientului, dar, evident, daca n-ati gasit stofa sau materialul cel mai potrivit cautam sa dam infatisarea cea mai maiestrita viselor voastre.

  3. Noi deschidem pentru voi larg portile atelierului nostru de facut bani din piatra seaca (adica doar bazandu-ne pe inteligenta, talentul si rabdarea creierelor noastre), mai ales din piatra seaca! Nu avem pretentia ca reusim sa oferim croiala cea mai buna din prima. De aceea, vom ajusta ideile voastre, impreuna cu voi, pana la ultima butoniera sau capsa sau fermoar. Deci, cu zambetul pe buze, va asteptam deja la prima proba!

  4. Astfel, vom lucra proiectele impreuna pana vor prinde cu adevarat viata: pe planseta, in laborator sau la calculator. Noi NU va vom tine lectii sau prelegeri savante! Croitorasii nostri cei viteji va vor initia pe indelete in toate tainele afacerii care va prinde viata sub ochii vostri, odata cu propria voastra dezvoltare personala si a viselor voastre. Va fi ca un fel de calificare la locul de munca, dar cu toate armele maiestre ale magicienilor nostri!

  5. Vom revedea cum evolueaza ideile voastre in toate etapele-cheie – de la vis la intruparea in practica, mai exact pana la OK-ul magic al trezorierilor pe care o sa-i convingem impreuna ca merita sa investeasca in afacerea voastra.

  6. Vom fi impreuna cu voi si cand veti primi vizita finantatorilor la locul afacerii alese, daca veti avea oaresce greutati cu avizarea din partea numerosilor posesori de manecute si purtatori de pixuri cu cerneala simpatica!

  7. Apoi, ce ne va mai ramane de facut (adica de implementat, cum se zice pe pasareasca inspectorilor de vise cu care ne vom lupta la fiece pas)?!? Pai chiar ne va ramane ce este mai anevoios de intreprins: sa-i convingem prin toate mijloacele si numerosele rapoarte pretinse de ei ca euroii - pe care i-au scos din pivnitele lor catre mai marele lor belsug - au fost cheltuiti si inspirat inmultiti, cu succes si mare grija, pana la ultima letcaie ...

 

INVITATIE SPECIALA si GRATUITA

de AFILIERE la

ATELIERUL INTER-ACTIV de

IDEI, PROIECTE si INVESTITII INOVATIVE

 

(Invitatie)

 

 

La debutul Anului European al Creativitatii si Inovarii 2009, indrazniti si inscrieti-va CHIAR ACUM - in mod exclusiv si gratuit - pentru a dobandi, in sfarsit, sansa de a va simti cetateni europeni activi,  rezervand prima runda de produs bani din piatra seaca in atelierul nostru unic, cu  masinaria de euroi, ale carei mistere va propunem sa le punem la dispozitia voastra.  

 

Inroleaza-te grabnic la

ATELIERUL INTER-ACTIV

si nu vei avea cum sa regreti!

 

(Fisa de Inregistrare)

 

 

Masinaria noastra de Euroi reprezinta o cale ultra-accesibila, rapida si ferita de riscuri pentru a va sprijini sa dati rapid si sigur valoare adaugata ideilor, planurilor de dezvoltare, produselor si  serviciilor voastre sau ale partenerilor vostri. Astfel, metoda noastra de dezvoltare si stimulare a profitabilitatii initiativelor voastre – din piatra seaca – combina in mod unic urmatoarele chei spre succesul vostru personal si al mediului vostru profesional/de investitii:

 

Drumul de parcurs de la visul sau ideea ta de investitii/afaceri incepe cu un fel de sedinta de chiromanţie care sa ne poata aduce cu picioarele pe pamant si ca sa sintetizam care sunt pasii concreti de parcurs de la ideal la modul cel mai eficient de solicitare si primire a fondurilor ravnite: incadrararea „visului”/afacerii tale, linii/scheme optime de pompare a banilor catre afacerea ta, eligibilitatii, stabilirea conformitatii administrative etc. etc.

 

Dupa aceea, incepem sa ne concentram impreuna pe obiectivele fixate, dar vom lucra intr-un sistem flexibil pentru atingerea impreuna a celor mai inalte performante.

 

Izbanda ta este cartea noastra de vizita cea mai palpabila si mai de luat in seama!

 

In mare, trebuie fara doar si poate sa urmati urmatorii pasi catre impactul mult dorit:

Masinaria noastra de Euroi reprezinta o cale ultra-accesibila, rapida si ferita de riscuri pentru a va sprijini sa dati rapid si sigur valoare adaugata ideilor, planurilor de dezvoltare, produselor si  serviciilor voastre sau ale partenerilor vostri. Astfel, metoda noastra de dezvoltare si stimulare a profitabilitatii initiativelor voastre – din piatra seaca – combina in mod unic urmatoarele chei spre succesul vostru personal si al mediului vostru profesional/de investitii:

 

Drumul de parcurs de la visul sau ideea ta de investitii/afaceri incepe cu un fel de sedinta de chiromanţie gratuita care sa ne poata aduce cu picioarele pe pamant si ca sa sintetizam care sunt pasii concreti de parcurs de la ideal la modul cel mai eficient de solicitare si primire a fondurilor ravnite: incadrararea „visului”/afacerii tale, linii/scheme optime de pompare a banilor catre afacerea ta, eligibilitatii, stabilirea conformitatii administrative etc etc... Sedinta dureaza negresit 45 de minute, suficient pentru a lamuri problemele tale si poate fi realizata chiar si telefonic sau on-line, la propria ta dorinta care, pentru noi, este lege!

 

Dupa aceea, incepem sa ne concentram impreuna pe obiectivele fixate, dar vom lucra intr-un sistem flexibil pentru atingerea impreuna a celor mai inalte performante.

 

Izbanda ta este cartea noastra de vizita cea mai palpabila si mai de luat in seama!

 

In mare, trebuie fara doar si poate sa urmati urmatorii pasii catre impactul mult dorit:

 

A. Completarea fisei preliminare de inregistrare la programul nostru activ de informare, formare continua si de implementare a proiectelor, cu caracter non-guvernamental si non-profit, desfasurat sub motto-ul  „Masinarie de bani prin super-proiecte europene”.

 

B. Participarea ta este sustinuta in principal printr-un sistem de auto-finantare, cu sprijinul partenerilor programului. Totusi, pentru co-responsabilizarea participantilor si in vederea dezvoltarii si extinderii programului neguvernamental de prevenire a conflictelor si crizelor in accesarea si gestionarea fondurilor europen – Structural Funds Intelligence Unit (dezvoltat incepand cu ediatia I a Forumului Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei Fondurilor Europene - decembrie 2007), este necesar ca organizatiile/companiile participante sa-si asume o cotizatii corespunzatoare nivelului de interes.

 

Prezentarea Pachetelor de Beneficii

Exprimarea optiunii pentru unul dintre pachetele de beneficii ale afilierii pe baza de cotizatie lunara corespunde urmatoarelor categorii de sustinere/sprijin din partea organizatorilor si confera o oportunitate flexibila si generoasa de fructificare a avantajelor respective.

 

Pentru continutul pachetelor de beneficii, va rugam sa consultati tabelul alaturat  

 

C. Abonamentele corespunzatoare pachetelor de beneficii alese pot fi achizionate pentru o perioada de minim trei luni pentru categoriile “rubin” si “safir”, respectiv sase luni pentru categoriile “diamant” si “smarald”. Valoarea generica a pachetelor este transmisa si convenita cu fiecare companie/organizatie membra in parte, in functie de gradul de interes si calibrarea nevoilor. Sistemul de achitare este de doua tipuri: fie lunar; fie pe intreaga perioada stipulata, iar in acel caz participantii beneficiaza de o reducere de 10-15%, in functie de categoria aleasa.

 

In cazul tuturor proiectelor cu fonduri UE post-aderare, mentionam ca aceste sume sunt complet deductibile si rambursabile dupa semnarea contractelor de finantare, in cadrul cuantumului de maxim 10% din valoarea proiectelor, rezervat pentru acoperirea cheltuielilor de redactare a proiectelor, consultanta si asistenta tehnica pentru implementarea acestora. Pentru a da sansa unei cat mai mari inter-activitati si stimulari a lucrului in echipa, ca si pentru a raspunde tuturor probelemele ridicate, grupele constituite sunt formate din maxim 8-10 reprezentanti ai companiilor/ organizatiilor afiliate.

 

D. Inca din prima faza, firmele/organizatiile inscrise pot beneficia de asistenta juridica si contractuala pentru: redactarea contractelor necesare pentru formarea consortiului de parteneri, recrutarea si angajarea echipei de implementare, sub-contractarea directa sau prin achizitii publice a serviciilor/bunurilor impuse de proiectul de investii ales.

 

E. Lunar, participantii la mecanismul nostru de invatare si sprijin, pot contacta si relationa direct cu oficiali din cadrul autoritatilor de management si cu alti experti publici sau independenti, pentru a fi ajutati in procesul de auto-evaluare periodica, intermediara si in monitorizarea interna, necesara pentru intocmirea rapoartelor solicitate de autoritati in vederea rambursarii transelor de finantare.

 

F. La cerere, pe baza de programare prealabila, participantii beneficiaza de runde de consiliere personalizata in domeniul comunicarii, motivarii personale, imbunatatirii capacitatii de adaptare la stilul de lucru in echipa si de combatere a stressului.

 

 

OPERATIUNI PRACTICE

 

Pasul 1 – Inregistrarea gratuita in baza de date a Platformei “EU-RO Clearing Funds”

 

Completeaza fisa preliminara de inregistrare, incluzand: ideea personala de investitie; precizarea fazei de dezvoltare a proiectului avut in vedere; suma solicitata ca si co-finantare din partea UE, detalii economice, juridice si administrative privind compania/ organizatia/ persoana fizica solicitanta pentru determinarea eligibilitatii potentiale

Esti automat inscris in baza de date a Platformei “EU-RO Clearing Funds” si primesti gratuit “Early Warning Support”, un buletin informativ de alerte rapide privind oportunitatile de investitii prin fonduri UE post-aderare.

 

Pasul 2 – Furnizare raspuns de tip pre-evaluare asupra oportunitatilor de demarare si realizare a investitiei visate

 

Iti nominalizam cel mai avizat mentor

Iti stabilim strategia-cadru de lucru pentru obtinerea finantarii

Trasam impreuna cu tine pasii-cheie de urmat

Programam de comun acord sedinta de analiza si instructajul teoretic si practic din cadrul Atelierului Inter-activ

 

 

Pasul 3 – Intalnire la Atelierul Inter-activ

 

Sedinta de consiliere personalizata cu mentorul desemnat

Instructaj teoretic si practic asupra specificului finantarilor UE post-aderare

Primesti indrumarul metodic pentru demararea investitiilor cu bani europeni (format electronic)

Consiliere juridica si contractuala pentru stabilirea cadrului de lucru pentru proiect: redactarea contractelor necesare pentru formarea consortiului de parteneri, recrutarea si angajarea echipei de implementare, sub-contractarea directa sau prin achizitii publice a serviciilor/bunurilor impuse de proiectul de investii ales, alegerea furnizorului de co-finantare si incheierea contractului cu acesta

Stabilirea sistemului de colaborare si optiunea pentru pachetul de beneficii dorit

 

Nota:

1. Rezervarea ferma cu primirea tuturor instrumentelor/ privilegiilor mentionate mai sus este conditionata de achitarea unei contributii totale de 250 lei/participant.

 

2. In mod evident, la solicitare expresa, pentru toti aceia care vor dori o aplecare totala si o rezolvare a problemelor legate de redactarea si executia teoretica si tehnica a proiectului de la A la Z, poate fi incheiat un contract complet si integrat de asistenta tehnica.

 

 

Colegiul Mentorilor

 

Sever AVRAM

Presedinte executiv – EUROLINK-Casa Europei

 

Jamil BENABDALLAH

Reprezentant Europa de Est – Grupul “Detente Consultants” (Paris)

 

Andrei BRAD – Managing Partner – KVT Consulting. Knowledge. Vision. Tehnology

 

Dr. Claudiu BULACEANU – Managing Partner –  ALERON. Training. Consulting. Outsourcing

 

Av. Ilie CIMPOIERU Expert achizitii publice Societatea "Deleanu Vasile-Avocati", membra a Warwick Legal Network

 

Augustin DRAGAN – Managing Partner –  ALERON. Training. Consulting. Outsourcing

 

Radu FILIP – psiholog/specialist coaching

 

Prof. Radu PASCU – Certified Management Consulting/ Universitatea “Lucian Blaga”, Sibiu

 

Octavian SERBAN, MBA – Certified Knowledge Manager/ Coordonator Agentia "Knomacons" 

 

Raluca SIMAN – Marketing specialist – ClubAfaceri.ro/ GhiseulBancar.ro

 

Av. Andrei UNGUREANU – Partner – Societatea "Deleanu Vasile-Avocati", membra a Warwick Legal Network

 

Drd. Ion VACIU

Director – “Comunicatii Mobile

 

Dr. Andreea VASS – Economist/Consilier Parlamentul European 

 

Dragos VISINESCU – Senior Partner – KVT Consulting. Knowledge. Vision. Tehnology

 

Sandu ZAMFIRESCU  

Partner – Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting

 

 

Comitet stiintific de coordonare:

 

Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA

Academia de Studii Economice

Presedintele Asociatiei de Stiinte Alternative

 

 

Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU

Universitatea Romana de Stiinte si Arte  “Gheorghe Cristea

Institutul de Economie Mondiala “Costin  Murgescu” al Academiei Romane

 

 

 


Mai multe detalii pot fi obtinute contactand Secretariatul Casei Europei la tel./fax: (021) 2304997; 231.52.88 sau e-mail: eurolink@b.astral.ro

 

 
 Parteneri media

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pagină realizată de EUROLINK-Casa Europei, cu sprijinul Agenţiei Phaeton Gala
web design: Biroul de imagine SRL